Je kunt me bellen of mailen,
maar ook zelf een afspraak inplannen.
Aan de slag met meer dan 25 overtuigingstechnieken!
Of ontdek wat je gaat leren
15 jaar praktijkervaring
Gespecialiseerd in online beïnvloeding
Alle technieken zelf in de praktijk getest
Ik ga jullie leren hoe je je websitebezoekers overtuigt. Ik heb veel onderzoek gedaan naar
wat wel en niet werkt. Mijn bevindingen en inzichten komen samen in deze bomvolle
workshop.
Na deze workshop weet je:
Ik ben Arjen Hanssen. Expert op het gebied van onbewuste beïnvloeding. Ik hielp o.a. Jumbo, New York Pizza en ABN AMRO om hun websites overtuigender te maken. Op basis van mijn jarenlange ervaring heb ik een eigen aanpak ontwikkeld om websitebezoekers te prikkelen en te overtuigen. Die aanpak ga je leren in deze workshop.
Aan het eind van de workshop hebben jullie een lijst met minimaal 25 optimalisatie-ideeën voor jullie website. Voor veel van deze verbeterkansen is geen development nodig. Dat scheelt weer IT resources.
Je hebt antwoord gekregen op vragen als:
Kortom: je bent in staat jullie website een stuk overtuigender te maken, waardoor
meer bezoekers iets gaan doen.
Vraag vandaag nog aan!
Datum:
Op afspraak
Tijdsduur:
4 uur
Ik geef deze workshop vaak van 09.30 uur tot 14.00 uur (incl. samen lunchen bij jullie op kantoor). Uiteraard kan het ook korter of langer, of juist in de middag.
Investering:
2.495,- (excl. BTW)
Een investering die jullie in no-time terugverdienen.
Meer weten? Bel 06 - 54 33 60 79
E-commerce managers
Online marketeers
Copywriters
UX designers
Content managers
Campagne marketeers
Marketing medewerkers
Communicatie medewerkers
Product owners
Heb je een andere rol en twijfel je of het iets voor jullie is? Neem dan even contact met me op (via arjen@online-overtuigen.nl), dan overleggen we samen.
Bas Nagel
Online Marketeer, New York Pizza New York Pizza
”Erg interessant, met name de voorbeelden van andere websites (goed en slecht). Veel van geleerd door het toe te passen op eigen website.”
Roel Koolen
Sr. Customer Journey Expert, ING
”Hoe maak je een online omgeving beter? Arjen geeft je met veel enthousiasme enkele handvatten die je makkelijk naar de praktijk kunt brengen. Aanrader om Arjen eens bij je uit te nodigen.”
Rob Jokhorst
Online Marketeer, Aegon
”Ik ken niemand met meer passie voor (ethische) verleiding dan Arjen. Het mooie van zijn masterclasses is dat hij de theorie vertaalt naar (online) praktijkvoorbeelden en daarmee deze materie goed begrijpbaar en praktisch relevant maakt.”
Neem contact met me op (via arjen@online-overtuigen.nl).
Als ik denk dat de workshop niets voor jullie is, zeg ik dat ook eerlijk.
Je kunt me bellen of mailen,
maar ook zelf een afspraak inplannen.