Breinfeitje nudge - Arjen Hanssen
Behoefte aan (nog) meer resultaat - Arjen Hanssen (icoon)

Behoefte aan (nog) meer
resultaat uit jullie website?

Ik ga jullie leren hoe je je websitebezoekers overtuigt. Ik heb veel onderzoek gedaan naar wat wel en niet werkt. Mijn bevindingen en inzichten komen samen in deze bomvolle workshop.

Na deze workshop weet je:

  • hoe je websitebezoeker (en jij zelf ook) beslissingen neemt;
  • hoe je je websitebezoeker (onbewust) kunt overtuigen;
  • hoe je zijn aandacht en zelfs kijkrichting kunt sturen;
  • welke buttonkleur het beste werkt op jullie website;
  • hoe je meer resultaat uit jullie website haalt!
Al overtuigd?
Arjen Hanssen - Masterclasses

Inhoud van de workshop:

Er komen 8 verschillende tactieken voorbij om je websitebezoeker in de juiste richting te sturen. Dit begint al bij het landen op jullie website.
Onder deze tactieken liggen meer dan 25 verschillende psychologische technieken ten grondslag. Dit zijn dé technieken waardoor bedrijven als Coolblue en Wehkamp zo succesvol zijn.
Je kunt alle technieken toepassen op zowel jullie desktop als mobiele website, maar ook in een mobiele app of in e-mails en advertenties.
Arjen Hanssen - Masterclasses
Breinfeitje sympathie - Arjen Hanssen
Arjen Hanssen - Portret
Breinfeitje autoriteit - Arjen Hanssen

Al aan de slag gegaan met online teams van:

Arjen Hanssen - Workshops

Wat gaan we doen?

De workshop is opgedeeld in 3 blokken, waarbij we tijdens ieder blok 2 of 3 tactieken gaan behandelen (met de onderliggende technieken). Ik laat veel online voorbeelden zien.
Na de uitleg gaan jullie zelf aan de slag met het toepassen ervan op jullie website. Dit doen we in kleine groepjes, zodat je voldoende tijd en ruimte hebt om samen te overleggen.
Nadat jullie de optimalisatie-ideeën hebben bedacht, bespreken we deze klassikaal. Tussendoor is er voldoende ruimte voor vragen.

Resultaat van de workshop:

Aan het eind van de workshop hebben jullie een lijst met minimaal 25 optimalisatie-ideeën voor jullie website. Voor veel van deze verbeterkansen is geen development nodig. Dat scheelt weer IT resources.

Je hebt antwoord gekregen op vragen als:

  • hoe kan ik een positief gevoel creëren bij mijn websitebezoekers?
  • hoe kan ik de aandacht van mijn bezoeker in de juiste richting sturen?
  • hoe kan ik het vertrouwen van mijn websitebezoeker vergroten?
  • hoe kan ik hem helpen met het maken van de juiste keuze?
  • hoe kan ik de prijsperceptie van mijn bezoeker verlagen?

Kortom: je bent in staat jullie website een stuk overtuigender te maken, waardoor meer bezoekers iets gaan doen.

Vraag vandaag nog aan!

De '8 tactieken' workshop

Datum:

Op afspraak

Tijdsduur:

4 uur

Ik geef deze workshop vaak van 09.30 uur tot 14.00 uur (incl. samen lunchen bij jullie op kantoor). Uiteraard kan het ook korter of langer, of juist in de middag.

Investering:

2.495,- (excl. BTW)

Een investering die jullie in no-time terugverdienen.

Geschikt voor:

E-commerce managers

Online marketeers

Copywriters

UX designers

Content managers

Campagne marketeers

Marketing medewerkers

Communicatie medewerkers

Product owners

Heb je een andere rol en twijfel je of het iets voor jullie is? Neem dan even contact met me op (via arjen@online-overtuigen.nl), dan overleggen we samen.

Breinfeitje sociale bewijskracht sociale bewijskracht - Arjen Hanssen

Wat zij van de workshop vonden:

Meer weten of heb je een vraag?
Neem dan contact met me op.