Frans & Arjen - Logo
Behoefte aan (nog) meer resultaat - Arjen Hanssen (icoon)

Behoefte aan (nog) meer
resultaat uit jullie website?

Wij gaan je leren hoe je je websitebezoekers overtuigt. We hebben veel onderzoek gedaan naar wat wel en niet werkt. Onze bevindingen en inzichten komen samen in deze bomvolle training.

Na deze training weet je:

  • hoe je websitebezoeker (en jij zelf ook) beslissingen neemt;
  • hoe je je websitebezoeker (onbewust) kunt overtuigen;
  • hoe je zijn aandacht en zelfs kijkrichting kunt sturen;
  • welke buttonkleur het beste werkt op jullie website;
  • hoe je meer resultaat uit jullie website haalt!
Al overtuigd?
Arjen Hanssen - Training

Inhoud van de training:

Er komen 8 verschillende tactieken voorbij om je websitebezoeker in de juiste richting te sturen. Dit begint al bij het landen op jullie website.
Onder deze tactieken liggen meer dan 25 verschillende psychologische technieken ten grondslag. Dit zijn dé technieken waardoor bedrijven als Coolblue en Wehkamp zo succesvol zijn.
Je kunt alle technieken toepassen op zowel jullie desktop als mobiele website, maar ook in een mobiele app of in e-mails en advertenties.
Arjen Hanssen - Training

Wie zijn wij?

Frans Reichardt - Portret
Arjen Hanssen - Portret
Frans Reichardt - Training

Wat gaan we doen?

De training is opgedeeld in 4 blokken, waarbij we tijdens ieder blok 2 tactieken gaan behandelen (met de onderliggende technieken). We laten veel online voorbeelden zien.
Na de uitleg ga je zelf aan de slag met het toepassen ervan op jullie website. Dit doen we in kleine groepjes, zodat je voldoende tijd en ruimte hebt om samen te overleggen.
Nadat je de optimalisatie-ideeën hebt bedacht, bespreken we deze klassikaal. Tussendoor is er voldoende ruimte voor vragen.

Resultaat van de training:

Aan het eind van de training heb je een lijst met minimaal 25 optimalisatie-ideeën voor jullie website. Voor veel van deze verbeterkansen is geen development nodig. Dat scheelt weer IT resources.

Je hebt antwoord gekregen op vragen als:

  • hoe kan ik een positief gevoel creëren bij mijn websitebezoekers?
  • hoe kan ik de aandacht van mijn bezoeker in de juiste richting sturen?
  • hoe kan ik het vertrouwen van mijn websitebezoeker vergroten?
  • hoe kan ik hem helpen met het maken van de juiste keuze?
  • hoe kan ik de prijsperceptie van mijn bezoeker verlagen?

Kortom: je bent in staat jullie website een stuk overtuigender te maken, waardoor meer bezoekers iets gaan doen.

Wees er snel bij!

Meer Online Conversie in 1 Dag

Datum:

7 maart 2024

Tijdsduur:

09:30 uur - 16:30 uur

Locatie:

WTC Utrecht

Investering:

695,- (excl. BTW)

Een investering die jullie in no-time terugverdienen.

Geschikt voor:

E-commerce managers

Online marketeers

Copywriters

UX designers

Content managers

Campagne marketeers

Marketing medewerkers

Communicatie medewerkers

Product owners

Heb je een andere rol en twijfel je of het iets voor jullie is? Neem dan even contact op met Arjen (via arjen@online-overtuigen.nl), dan overleggen we samen.