
Aan de slag met meer dan 25 overtuigingstechnieken!
Of ontdek wat je gaat leren
Wij gaan je leren hoe je je websitebezoekers overtuigt. We hebben veel onderzoek gedaan
naar wat wel en niet werkt. Onze bevindingen en inzichten komen samen in deze bomvolle
training.
Na deze training weet je:
Ervaren spreker en trainer op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving. Hij inspireert, motiveert en helpt bij het werken aan duurzame klantrelaties. Werkte voor o.a. Knab, Philips en VodafoneZiggo. Hij is ervan overtuigd dat het klantenbrein werkt volgens voorspelbare patronen en dat kennis hiervan je helpt bij het sturen van klantvoorkeuren en klantgedrag.
Expert op het gebied van onbewuste beïnvloeding. Hij hielp o.a. Jumbo, New York Pizza en ABN AMRO om hun websites overtuigender te maken. Op basis van zijn jarenlange ervaring heeft hij een eigen aanpak ontwikkeld om websitebezoekers te prikkelen en te overtuigen. Die aanpak ga je leren in deze training.
Aan het eind van de training heb je een lijst met minimaal 25 optimalisatie-ideeën voor jullie website. Voor veel van deze verbeterkansen is geen development nodig. Dat scheelt weer IT resources.
Je hebt antwoord gekregen op vragen als:
Kortom: je bent in staat jullie website een stuk overtuigender te maken, waardoor
meer bezoekers iets gaan doen.
Wees er snel bij!
Datum:
nog niet bekend
Tijdsduur:
09:30 uur - 16:30 uur
Locatie:
WTC Utrecht
Investering:
695,- (excl. BTW)
Een investering die jullie in no-time terugverdienen.
Meer weten? Bel 06 - 54 33 60 79
E-commerce managers
Online marketeers
Copywriters
UX designers
Content managers
Campagne marketeers
Marketing medewerkers
Communicatie medewerkers
Product owners
Heb je een andere rol en twijfel je of het iets voor jullie is? Neem dan even contact op met Arjen (via arjen@online-overtuigen.nl), dan overleggen we samen.